No heipss taas :p Paljo taas kerenny tapahtuu, mut en ol silti kerinny tän tulla postailee mitään. :( Kummiskin tulin tossa alkuviikosta joskus maanantaina sen huomas et tändäntää, olen kipeä. Siinä sitten kiroomaan ja pärräämään, kun en ole ikinä ennen tullut kesällä kipiäksi. Ja eikus sitten sain uuden kyrpiintymis aiheen. Tajusin, että koulu alkaa tasan viikon päästä ja minä olen kipeä. Olin suunnitellut viettäväni rennon loppu loman rannalla, siihenkin yksi vahva syy on se, että rakastan uimista!!! <3 Äitini sai keskiviikkona mahtavan idean, että lähdetään koko perhe yhdelle hienolle rannalle. Viimeksi oltiin siellä, kun olin ihan pieni pikku tyttönen. :) Aluksi ajattelin kieltäytyä, koska olisihan minulla parempaakin tekemistä, kuin olla heidän kanssaan. Lopulta innostuin ajatuksesta, koska ranta houkutteli liikaa! :D Ajattelin, että raikas ilma voisi tehdä ihan hyvääkin, kun sisällä on tullut kökittyä kummiskin ihan tarpeeksi ja vähän liikaakin. Reissu oli ihan mahtava ja olin oikeassa oloni oli parempi, kuin aikaisemmin. Käytiin siinä sitten hesessäkin ja ahhnam pitkästä aikaa kunnon roskaruokaa. :D Kaikki kiva kuitenkin loppuu aikanaan, vai mites se nyt meni. Kotiin, kun päästiin olo romahti aivan yhtäkkiä ihan alas. Illemmalla nousi sitten kuume. Oon ollu ihan poikki, ku muutenki syön huonosti näin kuumalla säällä, sitte tuun kipeeks tarttis syödä et jaksaa, mut ei vaa pysty syömään mitään järkevää .. :/ Oloni siis huononi ja huononi. Loppua ei tuntunut näkyvän kurkku oli toosi kipeä, yskä aivan järkyttävä ja nenästäni lähtee edelleen pieniä iho palasia kovan niistämis putken jälkeen, mutta selvisin. No okei, en ihan pientä yskää jäljellä ja sillei, mut olo ei oo enää niin kamala. :) Maku aistiki alkaa palailee. En tajuu, ku oon kipee ni mult lähtee melkee ain makuaisti lähes kokonaan. Se voi toisaalt johtuu siitä, että nenä on iha tukossa ni se vaikuttaa kans makuaistiin. Kyl mä sit melkee viikon tuol sängyn pohjal makoilin :D Loma päiviä ois nyt sit viel jäljellä tää päivä ja huominen. Neki päivät on pakko viettää leväten, et jaksaa sit repii ittensä ylös kouluun tiistaina. 

 

Mennäänpäs seuraavaan aiheeseen.. :D Viikonloppu on sujunut ihan mukavasti. Poikaystäväni tuli yöksi ja kaikki sujui muutenkin hyvin. Pikku siskoni ei ollut kotona häiritsemässä.. :DD Tänään ollaan kateltu mutten kans leffoi, oli se ihan mukavaa pitkäst aikaa vaa olla kahestaa äipä kans ja mässää leffan äärellä. Kaupassa, kun käytiin löysin aivan huipun cokis pullon :) Kuva siitä tossa alempana vv. Mut täkään vkl ei oo sujunu täydellisesti, meinaa mun äidin pyörä pöllittiin tosta pihalta. >( Kuka ikinä sen veit tuo se takaisin! Tuntuu vähän tyhmältä, kun kerroin noin kauheen stoorin siitä, kun olin kipee. :D Se oli vaa nii outoo, ku oon tosi harvoin kipee. Mut saapaha joku tylsistynyt sielu tai utelias tai muute vaa lukevainen ihminen jotain tekemistä sitten! :D

 

Mitäs kivaa selitettävää mä viel keksin :DD Oisko perus runo tähän väliin vaiks :) Tai no pistetääs vaiks muutama vähä lyhempää jutskaa tähä :) Nää on joskus kerätty jostai mun yhteen vihkoon. cx

Sulje murheesi laatikkoon, sulje se, istu päälle ja naura :)

Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä, vai kävelenkö ohi uudestaan? ;) 

Älä rakenna linnoja pilviin, sillä tuuli ne hajottaa, älä katso syvälle silmiin, joita et voi unohtaa.

 

Tänään aattelin linkat yhen biisin, mitä koulussa opeteltiin. Ite soitin tätä sellasel sähköbassolla, neljä kielisellä. Ite oon muusikissa/musiikin tunneilla aina tykänny eniten kitara ja basso opetusjaksoista. :) En pahemmi välitä laulamisest ääneni takii, tai no karaokee kamujen seuras tykkään vetää ihan täysillä!! :D Ja toinen yleinen mikä yleens on ain kans opetusjaksos ni piano, onha seki iha semi jees. Ainut ongelma on siinä, että en oikee hallitse koskettimii et vois soittaa mitään hienoo kunnol, tausta melodeil sun muil. :D Basso on vaa ihanan yksinkertanen sillei soittaa ja se tuo sitä tiettyy rytmii biisiin.. :) Mut nii täs se linkki siihe biisiin :DD 

https://www.youtube.com/watch?v=6Ejga4kJUts&list=RDsJQYoGyEtDs&index=6

 

Täs tää mun ihku cola pullo :3 Koska mähän oon ehdottomasti aivan huipputyyppi :D No läppä läppänä :) mut joo halusin tän myös, kooska en oo enne nähny tälläst tekstii. Ooks te? Vai oonks jotenki vaa jäljes näist?? :D

10534453_929782423704067_602964023643701

 

Mut joo ehkä lopetan tältä päivältä tai yöltä miten sen nyt ottaa :D Pian taas lisää jotainn inffoiluu jos vaik vähä pienempi aika väli ni tulis vähemmä tekstii :D Mut heii viel semmone juttu et jos joku tätä mun blogii nyt jaksaa lueskella ni kommentoikaa ihmees iha vapaasti, kyl mä kestän kritiikkii ja sillei et antaa tulla vaan!! :))