Moi kaikki, mulla on ollut monenlaisia blogeja, mut ikinä ei oo tullu kestäviä. Nyt päätin aloittaa kunnollisen ja uuden joka on ja pysyy :D Lisäilen tänne siis linkkejä hyvistä biiseistä ja kuvia ja vuodatusta elämästäni. Kaikkee siis mitä mieleen juolahtaa. Ja täs ekas postaukses aattelin kertoo vähän ittestäni oon 15-vuotias tyttö satakunnasta. Ja ja mulla on kaks koiraa ja pikku sisko. Poikaystäväki löytyy cx Oon alle 170 cm pitkä ja paino on jossai 56kg kohil elikkäs tälläne aika perus nuori. Mul on punaruskeet hiukset ja täl hetkel on sivusiili cx Mitäs vielä kertoisin :D kommentoida saa ihan vapaasti ja sillei :) Ja musiikki makuni vaihtelee todella laajalti, mut täs ny yks mitä kuuntelen tällä hetkellä :D https://www.youtube.com/watch?v=eLigICVB-uM kannattaa kuunnella :) 

 

Ja täs sit viel tämmönen kuva mun kännykän kätköistä tälläsii saman tapasii tulee sit lähes joka kerta :D

IMG_1110321273946-normal.jpg